14 Mart 2012 Çarşamba

İTALYA HATIRASI


                                      Paris'te Bimba&Lola' dan aldığım bilekliğime kardeş geldi :)
                           


           İtalya'ya gidipte benim gibi sadece H&M'den alışveriş yapan yoktur heralde. Aslında oldukça fazla vintage ve 2.el dükkan gezdim (yakında yazacağım) ama hiçbir şey bulamadım; birçok yere de şöle göz ucuyla bakmadım dememek için baktım. Çoğu zamanda "Niye boş yere vakit kaybediyorsun burda kıyafetlerle, çık dışarı etrafına bakın" diyerek kendime kızdım. Türkiyedeyken fellik fellik aradığım Cameoları Floransa'da bol bol bulunca, göz aşinalığından, aslında çok da istemediğim kanısına vardım. (fiyatlarını görünce vazgeçmiş olabilirim, kabul ediyorum =) Gördüğüm her H&M'e neden girdiğim konusunda ise hiçbir fikrim yok, sanki burda hiç gitmiyormuşum gibi, her içeri girdiğimde kendimi kasada bulur olurdum.

  Fotoğraflarda gördüğünüz magnetler sizi yanıltmasın, ikizimin benden önce gittiği İtalya gezisinden almış olduğu magnetleri konumuza uygun olsun diye aralara serpiştirdim. Zira aldığım minik bir obje bile yok İtalya'dan( tekrar gitmeme bir neden daha), gören de H&M adında bir ülkeye tatile gittiğimi sanır :)

       

20 yorum:

MaceraperesT dedi ki...

fotograftaki maskelere bayılıyorum ben. deniz yıldızı yüzüğün de ayrıca güzelmişşşş:)

Merve Yıldız MY. Fashion dedi ki...

En çok bilekliğe gelen kardeşi beğendim çok güzel gerçektende. H&m 'ye olan ilgini bir kez daha gsterdin:)

irem dedi ki...

Berrilla'cım aynen bana da öyle olmuştu İtalya'da, hediyelikleri saymazsam sadece H&M'den birkaç parça birşey alıp dönmüştüm ;) dediğin gibi bir sonraki gidişime saklıyorum =) bu arada deniz yıldızların nefis ;)

Poliganum dedi ki...

yaa takılar muhteşeeem.çok beğendim.güle güle kullan :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

magnetlere bayılıyorum hr gıttıgım yerden mutlaka alırım...ınanılmaz guzeller..sevgıyle kullan

selinacar dedi ki...

Aynısını ben de yaptım desem? Kendim de anlam veremediğim bir şekilde tüm H&M'leri gezdim ve İtalya alışverişimin büyük bir kısmı H&M'den, bir ben değilmişim içime su serpildi:) Ama kozmetik bölümü harikaa, girdin mi çıkamıyorsun kii!

Rainbow Gatherer dedi ki...

şaka gibi valla :) yurtdısına gidip sadece bunları aldıgın için sasırmadım desem yalan olur , ben genelde tum kredi kart limitim+cuzdanımı bırakıp geldiğim için sucluluk duyuyorum bazen ama yinede almak lazım sonra insan üzülüyor, keske alsaydın cameo, sana cok yakısırdı. h&m denizyıldızı yuzuk cok gzuel, yurtdışı h&m in takıları buradakilere gore cok cesitli ve daha guzel oluyor genelde. güle güle kullan :)

sunshine dedi ki...

demin yazdım ama sanırım gitmiyo yazdığım o yüzden tekrar yazıyorum..yüzüğün çok güzel güle güle kullan canımm

bilekliğini de çok seviyorum zaten ben =))

Lunapark Queen dedi ki...

Hahaha bana da Almanya'da öyle olmuştu her H&M'e dalıyordum, gerçi o zaman burada açılmamıştı henüz :))

PrettyWeird dedi ki...

Çok tatlı hepsi de!

berrilla dedi ki...

MacerapersT, bu maskeler en çirkinleridir diğerlerinin yanında :p teşekkürler

Merve Yıldız MY. Fashion, ben de en çok onu severek aldım desem =)Çok belli oluyor di mi =)

irem, yalnız değilmişim ne güzel =)teşekkür ederim =)

Poliganum, beğenmene sevindim ve teşekkür ederim. Güle güle hatta neşe içinde kullanacağım =)

Kokos ;))) kelebek, evde bir sürü var diye almaya gerek görmedim ama olmasaydı ben de bol bol alırdım sanırım =)teşekkür ederim güzel dileğin için

selinacar, ama gerçekten kozmetik ve takı bölümü fala güzel, burdakilerin iki katı ürün çeşitliliği var insan kendini kaybedebiliyor =)

Rainbow Gatherer, bu kadar şaşıracağını hiç düşünmemiştim =)Ben genelde bir şey almam zaten, Türkiye'de her şey var ve almış olmak için para harcamak istemem. Vintage dükkanlara bakarım genelde ama şansıma bir şey bulamadım bu sefer. Göstermediğim birkaç bişi daha var okadar. Yemeğe yatırdım bütün paramı =)

sunshine, teşekkür ederim Çisem, benim de en sevdiğim bilekliğim o sanırım <3

Lunapar Queen, Ozaman girmem çok normal Zümra =)Burda olmayan bir şey kıymetli olur herzaman, iki kat fazla girerdim heralde Türkiye'de H&M olmasaydı ;)

PrettyWeird, teşekkürler ^_^

Mehmet dedi ki...

Yükte hafif stilde ağır şeyler:)

berrilla dedi ki...

Mehmet, teşekkür ederim =)

Bolat dedi ki...

Oh oh bohçada neler varmış :))

deniz saatçioğlu dedi ki...

Haha bilekliğe kardeş gelmesi süper olmuş :) Ben de Roma'ya gidip Zara'dan alışveriş yapmıştım Beril'cim, oluyor işte, n'apıcaksın :))

Sevgiler

denizsaatcioglu.blogspot.com

berrilla dedi ki...

Bolat, pek bir şey yok gördüğün gibi :p

deniz saatçioğlu, ben de Zara'ya girmedim aksine, farklı ürünler olabiliyor o yüzden bakmakta fayda var aslında :)

Ellie Fashion dedi ki...

o kadar tanıdık geldi ki :) ben de avusturya'dayken o kadar vintage butik gezmeme rağmen kendimi en sonunda yine h&m'de bulurdum. büyülü bir çekiciliği var bence :)

irem örsel dedi ki...

Bilekliğine ve yüzüğüne bayıldıım güle güle kullan :)

iremorsel.blogspot.com

berrilla dedi ki...

Ellie Fashion, kesinlikle bir şey var haklısın :)

irem örsel, teşekkür ederim =)

want more fashion dedi ki...

takilar cooook güzel !! cok begendim sana cok yakiscaklarindan cok cok cok eminim !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...